kanert

ساخت وبلاگ

آبرند: فناوری بدنه‌ای از دانش است که در خدمت خلق ابزار، پردازش امور، و استخراج مواد به کار می‌رود. مفهوم اصطلاح “‌فناوری‌”‌ بسیار گسترده است و هر فرد دارای درک شخصی از معنی فناوری است. از فناوری برای انجام وظایفی گوناگون در زندگی روزمره‌مان استفاده می‌کنیم، به طور خلاصه؛ می‌توانیم فناوری را در قالب محصولات، فرایندها، یا سازمان‌ها توصیف نماییم. از فناوری برای گسترش توانایی‌های‌مان استفاده می‌کنیم، و همین مسئله باعث می‌شود آدم‌ها به مهم‌ترین بخش از سامانه‌ی فناورانه تبدیل شوند.

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 87 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 16:25

یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه:« شروع فعالیت ورزشی مبتلایان به فشارخون باید با 20 دقیقه باشد.» گفت: « مبتلایان به فشارخون برای اینکه بتوانند ورزش نرمالی داشته باشند می توانند از فرمول سن استفاده کنند.»

 

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 16:24

لوله های فولادی از اوایل دهه 1800 در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گرفت. متریال مورد استفاده برای این لوله ها، فولاد می باشد. این لوله ها استوانه ای شکل، طویل و توخالی هستند، که از دو طرف باز می باشند. مقاومت بسیار بالای لوله های فولادی سبب شده تا از آن ها هم در سطح زمین و هم در زیر زمین برای انتقال آب و فاضلاب، گاز و یا برای سیم کشی برق استفاده کرد.

 

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 304 تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 ساعت: 16:56

بدگمانی یا پارانویا در تعریف عام آن، غریزه یا فرایندی از فکر است که تحت تأثیر استرس یا ترس به حالتی غیرمنطقی و وهم آلود در می آید. اشخاص پارانوئید معمولاً فکر می کنند که سایرین برای ازار و اذیت آنها می کوشند یا فکر می کنند که افراد دیگر به دنبال دسیسه علیه آنها هستند.

 

kanert...
ما را در سایت kanert دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kanert kanert بازدید : 79 تاريخ : شنبه 1 آذر 1399 ساعت: 16:53